سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا در آستانه دیدار فردای تیمش برابر آرژانتین، در نشست خبری گفت: مسی اکنون بهترین بازیکن جهان است و آرژانتینی‌ها از او همچون جام جهانی استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد فردا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۱۵ موسوم به کوپا آمریکا ۲۰۱۵ یک دیدار حساس صورت خواهد گرفت.

در این دیدار تیم‌های آرژانتین و کلمبیا که به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم جهان را دارند، در ورزشگاه ۱۸ هزار نفری وینادل‌مار با هم روبرو خواهند شد.

خوزه پکرمن سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کلمبیا در نشست خبری ساعاتی پیش گفت: مسی اکنون بهترین بازیکن جهان است و آرژانتینی‌ها از او همچون جام جهانی استفاده خواهند کرد. آن‌ها البته گزینه‌ها متعددی دارند که می‌تواند دستیارشان باشد.

سرمربی کلمبیا که باکا، سانچز و والنسیا را در دسترس ندارد با مشکل‌هایی برخواهد خورد. او در این ارتباط گفت: این نخستین بار نیست که ما با چنین وضعیتی مواجه هستیم؛ ما در این ارتباط مقاوم هستیم و یک بازی خوب را انتظار می‌کشیم.

او افزود: ما راغب هستیم که در یک بازی فعال نقشی مثبت و دلچسب ارائه دهیم. در هر پستی که شما نام ببرید، استعدادهای بی‌نظیری داریم.

پکرمن در رابطه با درگذشت پدر مارادونا اظهار داشت: از این مرد بزرگ خاطرات خوبی داشته‌ام. پیام ناراحتی خودم را در این رابطه به همه اعلام می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.