سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما طبق لیستی که سرمربی تیم به ما می‌دهد، بازیکن جذب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر طاهری پس از جلسه با چند بازیکن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در فصل مذاکره هستیم یکسری بازیکنان آزاد و یکسری دیگر قرارداد دارند ما طبق لیست سرمربی نیروها را جذب می‌کنیم. برخی از آن بازیکنان با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و برخی آزاد محسوب می‌شوند مذاکرات خوبی را داشتیم و امروز با پاشینکو  به توافق تقریباً قطعی رسیدیم.

وی در مورد اینکه وضعیت مهدی طارمی چه می‌شود، گفت: طارمی بازیکن ما است و قرارداد دارد طبعاً یکسری موارد متمم در قرارداد او وجود داشت که از قبل هم توافق شده بود  و آنها به قوت خود باقی است. طبق صحبتی هم که داشتیم قرار شد خودش را به کادر فنی معرفی و از روز شنبه در تمرینات حاضر شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هواداران از وضعیت فعلی ناراحت هستند، گفت: صرف گرفتن آمار دادن در مورد باشگاه‌های دیگر چندان حرفه‌ای نیست، ما ابتدای کار هستیم و تا آخر ماه زمان داریم. ما روی لیستی که سرمربی داده کار می‌کنیم شاید بازیکنان مورد نظر ما کمتر از تیم‌های دیگر باشند. ما هم بیکار ننشسته‌ایم و در حال مذاکره هستیم.

طاهری با اشاره به اینکه برخی در مورد بازیکنان خارجی موارد اشتباهی را منتشر کردند، گفت: امیدوارم که از این کار پرهیز کنند. ما مذاکراتی داشتیم قیمتی که داشتند در لهستان و کرواسی برای نیم‌فصل صد هزار یورو بود و اینجا می‌آیند و قیمت ۵۵۰ هزار دلار را می‌خواهند، در حالی که هر بازیکن قیمت خود را دارد.

وی ادامه داد: خود برانکو سرمربی تیم شاهد و ناظر مذاکره ما با آنها بود، ما ۲۵۰ هزار دلار با آنها صحبت کردیم که این هم به خاطر نظر مثبتی که سرمربی روی آنها داشت، بود. این کار را انجام دادیم اما آنها بدون پاسخ رفتند متأسفانه رقم‌هایی که در مورد آنها مطرح کردند اصلاً درست نبود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: ما به جد دنبال کارهای نقل و انتقال هستیم با وجود اینکه باشگاه کارهای دیگری از جمله مطالبات گذشته و کارهای مالیاتی هم هستند. تمام تمرکز من و هیأت مدیره روی همین بخش است.

وی در مورد اینکه در سال گذشته سقف قراردادی وجود داشت و برخی ستاره‌ها به همین دلیل از این تیم جدا شدند، گفت: این طور نبود، اخبار غلطی را نسبت به رفتن برخی بازیکنان مطرح کردند که درست نبود. بیشتر آنها با تیم‌های خارجی یا داخلی قرارداد بسته بودند و جدایی آنها به خاطر رقم ما نبود. سقف قرارداد عرف دارد و متناسب با شرایط بازیکن رعایت می‌شود البته لیگ هم سقفی را برای بودجه باشگاه در نظر گرفته است.

طاهری در مورد اینکه آیا قرار است هفته آینده پولی به باشگاه واریز شود یا خیر، گفت: باشگاه فعلاً باید درآمدی داشته باشد تا بتواند هزینه جاری خود و حقوق کارمندان و بازیکنان را پرداخت کند. ما باید تعهدات‌مان را بپردازیم، مبلغ اندکی در حساب باشگاه وجود دارد و امیدواریم هر چه زودتر مبلغ دیگری به دست ما برسد.

طاهری در مورد حضور سیدجلال حسینی در این تیم ادامه داد: باشگاه دارای اهداف خاص خود است و هر کس باید در جایگاه خودش و بر اساس این اهداف پیشروی کند. در هر صورت مربی طبق لیستی که دارد به جذب بازیکن می‌پردازد و در همین راستا با کمک‌ها و مدیریت نیز تعامل می‌کند.

وی افزود: حسینی بازیکن ارزنده‌ای است اما باید نگاه کرد که سرمربی چه بازیکنی را می‌خواهد. نخواستن حسینی دلیل آن نیست که او بازیکن خوبی نیست و قابلیت ندارد بلکه حسینی بازیکن بسیار خوبی است اما باید ببینیم که سرمربی تیم چه بازیکنی را می‌خواهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برانکو گفته بود جذب ادینهو یک راز است؛ در این مورد گفت: نمی‌دانم منظور او از راز چه چیزی است اما بحث جذب بازیکن روی تمام خطوط طبق لیست وجود دارد و شما شاهد هستید که ما دائم جلسه می‌گذاریم و در مورد لیست بازنگری می‌کنیم و به طور دائم این تعامل صورت می‌گیرد و بازنگری‌ها انجام می‌شود که چه بازیکنی را جذب کنیم.

طاهری در پایان گفت: ادینهو بازیکن خوبی است که می‌توان از او استفاده کرد اما در این لیست فقط یک یا دو نفر حضور ندارند بلکه بازیکنان زیادی هستند که ما در حال مذاکره با آنها هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.