کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته احتمال جدایی‌اش از این تیم را مطرح کرد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال گفت: این نظر باشگاه بود و من برای مظلومی آرزوی موفقیت دارم. من بازیکن هستم و در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد انتخاب مربی صحبت کنم. این تصمیمی بود که مدیریت باشگاه گرفت و ما باید خود را آماده کار کردن با آقای مظلومی کنیم. البته من در مس کرمان سابقه کار کردن با آقای مظلومی را دارم و با روش کار ایشان آشنا هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا قصد جدایی از استقلال را داری؟»، خاطرنشان کرد: من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و مسئولان باشگاه استقلال هم تماسی با من نداشته‌اند. من دوست دارم در استقلال بمانم ولی در این میان مشکلات مالی هم مطرح است. زندگی خرج دارد و من دوست ندارم در استقلال، ذهنم درگیر مشکلات مالی باشد. هنوز ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را نگرفته‌ام و خیلی سخت است که با این شرایط کنار بیایم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته در خاتمه تصریح کرد: باشگاه باید مشکلات مالی ما را برطرف کند. شما دیدید که سال گذشته چقدر از این موضوع ضربه خوردیم و فکر نمی‌کنم بازیکنان دوباره تحمل داشته باشند که با چنین وضعیتی کنار بیایند. باز هم می‌گویم که دوست دارم در استقلال بمانم ولی ابتدا باید طلبم را بدهند. اگر طلبم را ندهند، احتمال جدایی‌ام از استقلال وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.