مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تنها ۴۲ روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، گفت: اگر تعلل کنیم به راحتی زمان را از دست می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح که به عنوان مربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شده است افزود: قبل از هر چیز از بزرگان استقلال می خواهم اجازه دهند تا در استقلال به عنوان مربی کار کنم.

وی تاکید کرد: من در سال ۱۳۹۱ نیز زمانی که به استقلال آمدم باز هم از پیشکسوتان این تیم رخصت خواستم و الان هم دوباره این کار را می‌کنم و با اجازه آنان در استقلال مشغول به کار شوم.

صالح در خصوص حضورش در استقلال گفت: شب گذشته بود که جناب افشارزاده با  من صحبت کرد و از من خواست که با او ملاقات کنم تا به عنوان دستیار پرویز مظلومی در استقلال کارم را شروع کنم و من هم پس از بررسی های لازم موافقت برای همکاری را به آنان اعلام کرده و از امروز در کنار پرویز مظلومی به هماهنگی کارهای تیم پرداختیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال زمان زیادی را از دست داده است، گفت: تنها ۴۲ روز به شروع لیگ باقی مانده و اگر ما زودتر کارها را انجام ندهیم مطمئنا به راحتی زمان را از دست می دهیم و از سایر رقبا عقب می مانیم. ما باید در این مدت کوتاه بدنسازی کرده و کارهای تاکتیکی انجام دهیم و خود را آماده مسابقات کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما یک اردوی ۱۰ روزه را به احتمال فراوان در کردان کرج انجام خواهیم داد و برنامه مفصلی را برای اردوهایمان تا پایان فصل تعیین کرده‌ایم.

صالح در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم از روز چهارشنبه تمریناتمان را آغاز کنیم تا بتوانیم با تعداد نفراتی که در اختیار داریم شروع خوبی را برای لیگ داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.