رئیس باشگاه ناپولی تأکید کرد مهاجم آرژانتینی این تیم جایی نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گونزالو ایگواین که در ابتدای فصل ۱۴-۲۰۱۳ پس از سپری کردن دو فصل در رئال‌ مادرید با قرارادی پنج ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو به ناپولی پیوست، این روزها مورد توجه تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، آرسنال و اتلتیکو مادرید است. این مهاجم آرژانتینی در فصل اخیر در ۵۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۹ گل برای آبی‌‌پوشان ناپل به ثمر رساند.

آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» در مورد شایعه جدایی مهاجم ۲۷ ساله این تیم گفت: روزنامه‌ها نمی‌دانند که چه بنویسند و چیزهای مزخرف و بی‌معنی را چاپ می‌کنند. ایگواین با ناپولی قرارداد دارد و باید به آن احترام بگذارد، البته اگر یک دیوانه‌ای پیدا شد و خواست رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند، داستان فرق می‌کند ولی در حال حاضر گونزالو بازیکن ناپولی است.

وی در ادامه با ابراز علاقه نسبت به مهاجم ایتالیایی بورسیا دروتموند اظهار داشت: چیرو ایموبیله مهاجمی گلزن است و باید در تیم درستی به فوتبالش ادامه بدهد. در سال ۲۰۱۲ می‌خواستم مثلث مارکو وراتی، لورنزو اینسینیه و ایموبیله را که آن موقع برای پسکارا بازی می‌کردند را به خدمت بگیرم ولی والتر ماتزاری (سرمربی وقت ناپولی) موافقت نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.