کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید جلسات هیأت مدیره باشگاه برای هواداران به صورت آنلاین پخش شود تا آنها همانطور که عملکرد بازیکنان را در زمین می‌بینند فعالیت اعضای هیأت مدیره را هم زیر نظر داشته باشند.

محمد زادمهر عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما به هیأت مدیره آمدیم تا برای پرسپولیس مفید واقع شویم. به شخصه هر کاری که از دستم برمی‌آید در هیأت مدیره انجام می‌دهم تا بتوانم برای تیم محبوبم منشا خیر باشم.

وی درباره اینکه برنامه‌های هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس برای این باشگاه چیست، ادامه داد: خود شما بهتر از هر کسی می‌دانید که پرسپولیس درگیر چه مسائلی است. موضوع خصوصی‌سازی و بحث تشکیلاتی مسائلی است که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند. خودم البته دوست دارم فضایی حاکم باشد که بخش خصوصی بتواند به ورزش ورود کند و نگاه کلانی به آن انجام شود تا بخش خصوصی از ورود به ورزش پشیمان نشود.

زادمهر اظهار داشت: باید صفر تا صد کار را دید و این طور که من با نصرالله سجادی صحبت کردم قرار است مدیرعامل و اسپانسر برای پرسپولیس توسط ما انتخاب شود و شرایط به گونه‌ای بشود که این تیم به خودکفایی برسد. البته وضعیت پرسپولیس الان زیر صفر است و اخیرا دوباره ۷۰ هزار دلار جریمه شده‌اند اما وقتی بخش خصوصی می‌خواهد وارد کار شود به دنبال این است که سرمایه‌اش برگردد.

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اعضای جدید این هیأت مدیره تصریح کرد: با شناختی که از نفرات حاضر در هیأت مدیره دارم باید بگویم که همگی افراد فرهیخته و فنی هستند البته کسانی که می‌خواهند در هیأت مدیره باشند باید با عشق به پرسپولیس وارد این کار شوند.

وی در مورد اهم برنامه‌های هیأت مدیره اظهار داشت: دو موضوع باید در اولویت ما باشد. اول اینکه بر روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم و دیگر اینکه در فصل نقل و انتقالات بتوانیم تیم خوبی برای پرسپولیس ببندیم. البته درباره تیم‌های پایه باید بگویم باید به گونه‌ای کار کنیم که این تیم‌ها در کورس قهرمانی باشند و این مسائل در اولویت ماست هر چند که پرونده‌های زیادی هم روی دست باشگاه مانده که باید یک حقوقدان به آن رسیدگی کند.

زادمهر در خصوص اینکه جلسات هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس مثل برخی از هیأت مدیره‌ها فرمالیته است و اینکه قرار است قدم‌هایی در این هیأت مدیره برداشته شود، اظهار داشت: پیشنهادی که من برای هیأت مدیره دارم این است که همه جلسات هیأت مدیره به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی باشگاه برای هواداران پخش شود تا آنها که صاحب اصلی پرسپولیس هستند بدانند اعضای هیأت مدیره چه کار می‌کنند. این حق هوادار است که همانطور که عملکرد بازیکنان را در زمین می‌بیند عملکرد هیأت مدیره را هم زیر نظر و از همه چیز اطلاع داشته باشد.

وی درباره انتقاداتی که پیش از این به او به دلیل عدم حضورش در جلسات هیأت مدیره می‌شد و آیا این انتقادها قرار است در هیأت مدیره جدید ادامه‌دار باشد یا نه،‌ تصریح کرد: باید نگاه ما کلان باشد و نباید به صورت ریز وارد قضایا شویم. به هر حال زندگی من از راه دیگری می‌گذرد. من مطب دارم و در دانشگاه هم تدریس می‌کنم و اشتباه است که اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم. ما که قرار نیست در مسائل فنی نظر بدهیم.

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد با ترکیب جدید این هیآت مدیره محمدحسین نژادفلاح قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار خواهد رفت‌، اظهار داشت: این چیزی نیست که من الان بتوانم درباره‌اش صحبت کنم چرا که باید ابتدا جلسه هیأت مدیره تشکیل شود و سپس موارد را بررسی کنیم. به هر حال نژادفلاح هم مثل سایر مدیران قبلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید قدردان او باشیم. با این همه باید همه چیز تعریف شده باشد چرا که وقتی بخش خصوصی وارد فوتبال می‌شود برای هزینه‌هایی که می‌کند خواسته‌هایی هم دارد.

زادمهر در مورد اینکه گفته می‌شود یک بانک قرار است اسپانسری پرسپولیس در فصل آینده را بر عهده داشته باشد،‌ اظهار داشت: در این مورد چیزی نمی‌دانم اما باید اجازه بدهید ابتدا گزینه‌ها روی میز بیاید و بعد درباره آن صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد رد پای حمیدرضا سیاسی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در هیأت مدیره جدید دیده می‌شود و اکثر نفرات این هیأت مدیره از دوستان سیاسی هستند، افزود: من سیاسی را سال گذشته شناختم و او را برای اولین بار دیدم اما او هم برای پرسپولیس زحمت کشید و هزینه کرد اما باید فضایی درست شود که همه افرادی که پتانسیل دارند به کمک باشگاه بیایند و نباید کسی را دلزده کرد.

زادمهر در مورد اینکه به نظر می‌رسد اسپانسر پرسپولیس هم از طریق سیاسی مشخص خواهد شد، افزود: از این مسئله اطلاع ندارم که سیاسی خودش یا اطرافیانش بخواهند اسپانسر شوند اما خوشحال می‌شوم که هر کسی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند پیشنهاد بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.