وضعیت محمد طاهری در تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از تسویه حساب با او مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وضعیت کادر فنی تیم فوتسال گیتی‌پسند چند روز اخیر مشخص شد و هدایت این تیم به محمود خوراکچی سپرده شد. پس از اینکه این مسئله نهایی شد. خوراکچی صحبت‌هایی را با بازیکنان گیتی‌پسند برای تمدید قرارداد انجام و همچنین لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه داد. در این زمینه امروز باشگاه گیتی‌پسند با مهدی بدیع‌صنایع دروازه‌بان گیتی‌پسند سعید افشانی، فرشاد شارقی تمدید کرد و همچنین با مهران رضاپور از شهرداری ساوه و علی عابدین که به صورت قرضی از این باشگاه به مقاومت البرز رفته بود قرارداد امضا کرد. همچنین سعید تقی‌زاده از دیگر افرادی بود که قراردادش را با اصفهانی‌ها تمدید کرد.

محمود خوراکچی سرمربی گیتی‌پسند در مورد تمدید قرار داد با محمد طاهری به خبرنگار فارس گفت: قرار است در چند روز آینده با محمد طاهری تسویه حساب صورت بگیرد تا پس از آن در خصوص تمدید قرارداد او برای فصل آینده مذاکراتی انجام شود. هدف کادر فنی گیتی‌پسند حفظ طاهری در اصفهان است.

وی در مورد اینکه آیا کادرفنی گیتی‌پسند به دنبال محید تیکدری است، تصریح کرد: او در لیست ما قرار دارد و جزو گزینه‌های ماست البته او در اولویت دوم قرار دارد.

خبر دیگر از اصفهان اینکه قرار است فردا مجتبی مریدی‌زاده و فرید سهیلی برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه گیتی‌پسند بروند و در صورت توافق قرارداد خود را امضا کنند.

با توجه به اینکه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان برگزار می‌شود برخی تیم‌ها از جمله شن‌زن چین، القادسیه کویت، نفت‌الاوسط عراق و بانک بیروت لبنان برای برگزاری بازی‌های دوستانه به باشگاه گیتی‌پسند پیشنهاد داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.