پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص وضعیت دو بازیکن این تیم توضیحاتی داد که مشخص شد عبداللهی جام جهانی را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد بنی‌جمالی، پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت حسن عبداللهی گفت: با توجه به مصدومیت شدید وی در هفته سوم لیگ برتر ساحلی مقابل تیم گلساپوش یزد یکی از مدافعان مستحکم تیم ملی را از دست دادیم.

وی در ادامه گفت: عبداللهی به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و به مدت ۸ تا ۹ ماه از مسابقات دور خواهد بود. امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر بهبودی خود را به دست بیاورد.

پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی گفت: متأسفانه علی نادری در تمرینات تیم دریانوردان پارس جنوبی دچار پارگی عضله شد و تحت مداوای کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفته است. با توجه به اینکه مصدومیت نادری در حال برطرف شدن است، این بازیکن به اردوی برزیل اعزام نخواهد شد و درمان وی تحت نظر کمیته پزشکی ادامه خواهد داشت تا خود را برای مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال آماده کند.

بنی‌جمالی در پایان گفت: با همکاری کلینیک پزشکی آکادمی تمام معاینات پزشکی براساس معیارهای فیفا پیش از رقابت‌ها روی تمام بازیکنان انجام شد و نتایج این معاینات را روابط بین‌الملل فدراسیون برای فیفا ارسال خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.