هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: به نظر من فوتبال ملی ایران سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های خودش را پیش رو دارد و فکر می‌کنم همه ما از اهمیت صعود به المپیک اطلاع داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان پهلوان در مورد اردوی تیم ملی امید در ترکیه، گفت: در این اردو امکانات بی‌نظیری در اختیار تیم امید قرار گرفته و تمرینات بطور منظم و با کیفیت برگزار می‌شود. ضمن اینکه بازیکنان به لحاظ روحی و روانی هم در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند و در کمال آرامش و بدون حاشیه تمرین می‌کنتد.

وی افزود: بازیکنان تیم امید برای موفقیت در مسابقات پیش رو نیاز به هماهنگی دارند و قطعا برگزاری این اردوها کمک زیادی به کسب این آمادگی می‌کند.

پهلوان با اشاره به مسابقات پیش روی تیم امید گفت: به نظر من فوتبال ملی ایران سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های خودش را پیش رو دارد و فکر می‌کنم همه ما از اهمیت صعود به المپیک اطلاع داریم. بنابراین باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم تا به هدف بزرگی که در سر داریم دست پیدا کنیم.

وی در پایان درباره شانس المپیکی شدن ایران خاطرنشان کرد: اینکه فقط سه تیم مجوز صعود را می‌گیرند نشان از سختی کار دارد اما قطعا المپیکی شدن تیم امید دور از دسترس نیست و با تلاش و زحمت می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.