سرمربی بولیویایی و ۵۰ ساله تیم ملی فوتبال بولیوی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر مکزیک، از عملکرد خوب شاگردانش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز و در بازی دوم از دور نخست مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۵ در گروه‌A،‌ دو تیم مکزیک و بولیوی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. این دیدار در وینا‌دل‌مار برگزار شد.

مائوریسیو سوریا سرمربی تیم ملی بولیوی پس از این دیدار در نشست خبری از بازیکنانش تقدیر کرد و از آنان خواست که شجاعت و تمرکزشان را برای ادامه رقابت‌ها حفظ کنند.

سرمربی ۵۰ ساله بولیویایی که به علت سردرد نمی‌خواست در نشست خبری حاضر شود گفت: ما باید برابر شیلی و اکوادور هم به همین ترتیب عمل کنیم. بر خلاف شکست پنج به صفر یک‌شنبه گذشته برابر همتای آرژانتینی‌مان که به نوعی دست‌گرمی برای این مسابقات بود، بازیکنانم قادر بودند که برابر مکزیک نمایش خوبی داشته باشند.

او افزود: خوشبختانه به گونه‌ای بازی کردیم که در شان ‌مان بود و بنابراین به گمانم نظر هواداران‌مان را نیز جلب کرده‌ایم. البته ما می‌توانستیم بیش از این و بهتر از این هم بر بازی مسلط شویم اما چند فرصت را از دست دادیم.

گفتنی است که با این نتیجه‌ای که بولیوی به دست آورد، مجموعا ۱۷ بازی است که این تیم نتوانسته در مسابقات کوپا آمریکا به پیروزی دست یابد. آخرین پیروزی این تیم در این رقابت‌ها، به سال ۱۹۹۷ باز می‌گردد که در آن دیدار‌ها، سوریا خود بازیکن بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.