بازیکنان تیم‌ امید تمرین‌های آماده‌سازی خود را امروز در اردوی ترکیه دنبال کردند.

به گزارش ایسنا، تمرین نوبت صبح تیم امید ایران زیر نظر محمد خاکپور، سرمربی این تیم از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی آغاز شد.

کمپ بین‌المللی که اردوی تیم‌ امید در آن برپا شده دارای چهار زمین تمرین است و تمرین امروز در زمین شماره یک این کمپ که از چمن با کیفیتی برخوردار بود، برگزار شد.

در ابتدای تمرین محمد مایلی‌کهن، مدیرفنی تیم امید برخی نکات فنی مربوط به اصول دفاعی را برای بازیکنان تشریح کرد و محمد خاکپور برنامه تمرینی را توضیح داد.

بازیکنان بعد از گرم کردن زیر نظر هادی طباطبایی در دو گروه به کارهای ترکیبی پرداختند. در این مرحله از تمرین کادر فنی بر دقت در پاس و انتخاب یار مناسب برای پاس دادن تاکید داشتند.

بعد از کارهای سرعتی بازیکنان در چهار گروه تقسیم شدند و در زمین کوچک به فوتبال سه ضرب پرداختند. در این تمرین هادی طباطبایی یک گروه از بازیکنان و محمد خاکپور گروه دیگر را زیر نظر گرفتند. در طول این تمرین کادر فنی بارها دقت در پاس و انتخاب کانال‌های مناسب برای ارسال پاس را به بازیکنان گوشزد کردند. این مرحله از تمرین با جدیت و شور و حال خاصی برگزار شد.

تمرین هفتاد و پنج دقیقه‌ای نوبت صبح پنج‌شنبه با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید و در حالی که باران شدیدی شروع به باریدن کرده بود، بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی هتل شدند.

تمرین نوبت عصر تیم امید ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.