دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل از انتقالش به آرمینیا بیله‌فلد ابراز شادمانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعاتی بعد از آنکه خبر حضور دنیل داوری به صورت غیررسمی انتشار یافت و سپس  خبرنگار فارس در گفت‌وگویی اختصاصی با مدیر بخش رسانه‌ای بیله‌فلد، تایید این انتقال را گرفت، سایت باشگاه قدیمی ژرمن‌ها گزارشی در مورد این انتقال منتشر کرد.

در این گزارش عنوان شد باشگاه بیله‌فلد امروز(پنج‌شنبه) یک دروازه‌بان دیگر همچون داوری را به خدمت‌ گرفته است.

این سایت نوشت: گلر ۲۷ ساله از تیم دسته اولی گراس‌هاپرز زوریخ که درفصل گذشته ۱۰ بازی در لیگ، ۳ بازی در جام حذفی و یک بازی در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، به بیله‌فلد نقل مکان کرد. وی قبل از آنکه به مدت یک سال راهی سوئیس شود، به مدت ۵ سال برای تیم آلمانی اینتراخت برانشوایگ بازی کرد.

این سایت ادامه داد: وی باری تیم ایالت نیدرزاکسن،  ۲۹ بازی در دسته اول، ۵۹ بازی در دسته دوم انجام داد. این گلر در کنار در اختیار داشتن ملیت آلمانی، همچنین دارای گذرنامه ایرانی بود که در نهایت برای تیم ملی ایران تاکنون ۴ بار بازی کرده در جام جهانی برزیل نیز جزو کادر ملی‌پوشان کشورش بود.

به این ترتیب قرارداد ۲ ساله وی تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد یافت.

*مدیر ورزشی بیله‌فلد: دنیل را از زمان برانشوایگ زیر نظر داشتیم

سمیر ارابی ، مدیر بخش ورزشی بیله‌فلد از این که باشگاهش دنیل داوری را به خدمت گرفت، اظهار خرسندی کرد.

وی در ادامه گزارشی که در سایت باشگاه آلمانی درج شد،‌عنوان کرد: خوشحالم این امکان مهیا شد که با دنیل داوری قرارداد ببندیم. از مدت‌های زیادی در گذشته او را زیر نظر داشتیم. توانایی‌های او در تیم اینتراخت برانشوایگ برای دوره‌ایی طولانی مشخص بود.

*داوری:افتخار می‌کنم پیراهن بیله‌فلد را به تن می‌کنم

همچنین در آخرین بخش از گزارش سایت بیله‌فلد، اظهارنظر گلر ایرانی درج شده است. وی عنوان کرد:

خوشحالم که انتقالم تحقق یافت و باعث افتخار است پیراهن بیله‌فلد را به تن می‌کنم.حضور در فصل جدید با تیم مایه خوشحالی من است. چون در ورزشگاه در کنار هواداران عالی و هم‌تیمی‌هایم حضور خواهم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.