تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان زیر نظر سرمربی این تیم و با نظارت محمد مایلی‌کهن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان که اردویی تدارکاتی را در کشور ترکیه برپا کرده، در حال حاضر در منطقه‌ای جنگلی اسکان دارد که به لحاظ آب و هوایی از شرایط خوبی برخوردار است.

اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید از امکانات هتل و کمپ تمرینی، رضایت کامل دارند و با وجود اینکه نفرات جدید زیادی به تیم اضافه شده‌اند اما جو کاملاً صمیمی و دوستانه‌ای بر اردو حکمفرما است.

بازیکنان تیم امید با همین جو صمیمی و رابطه دوستانه صبح امروز (چهارشنبه) یک نوبت تمرین برگزار کردند که این تمرین از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی (۱۳ به وقت ایران) در هوایی نیمه ابری آغاز شد. 

*ابتدای تمرین محمد خاکپور برنامه تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد‌ و سپس بازیکنان زیر نظر هادی طباطبایی به گرم کردن و انجام کارهای کششی پرداختند.

*انجام کارهای ترکیبی مرحله بعدی تمرین بود که در دو گروه و زیر نظر خاکپور و طباطبایی برگزار شد. ضمن اینکه محمد مایلی‌کهن مدیرفنی تیم امید نیز بر عملکرد بازیکنان دو گروه نظارت داشت. در این مرحله از تمرین، کادرفنی اصرار زیادی بر دقت در ارسال پاس داشتند و بارها نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند.

*بازی تحت فشار در زمین کوچک و تمرین حفظ فاصله خطوط سه گانه زیر نظر خاکپور برگزار شد. سرمربی تیم امید در طول این مرحله از تمرین بارها بازی را از جریان انداخت و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد. در این تمرین خاکپور تأکید زیادی بر حفظ فاصله خط دفاع و هافبک در زمان دفاع و حمله داشت.

*دروازه‌بان‌های تیم امید بعد از گرم کردن، زیر نظر عزیزیان به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند‌.

*مراحل مختلف تمرین امروز صبح توسط عسگری آنالیزور تیم امید فیلمبرداری شد.

*تمرین نوبت صبح تیم امید که یک ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید.

*تمرین نوبت عصر از ساعت ۱۷ در سالن بدنسازی هتل محل اقامت تیم امید آغاز می‌شود و بعد از آن بازیکنان راهی استخر و سونا خواهند شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )