مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش گفت:‌ در بحث استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌سازی هماهنگ هستیم و موضوع اجاره مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، مازیار ناظمی در گفت‌وگو با بخش خبری ۱۸ و ۴۵ دقیقه شبکه سه در مورد غیرقانونی بودن اجاره باشگاه استقلال گفت: از یک سال قبل که بحث مزایده و واگذاری مطرح شد، با سازمان خصوصی‌سازی کاملاً هماهنگ هستیم و وزیر ورزش با طیب‌نیا و پوری‌حسینی و خادم همگی دست در دست هم دادند تا آنچه که وظایف قانونی بوده به طور کامل انجام شود. بحث اجاره هم مطرح نیست، فقط بحث حامی مالی و اسپانسر مطرح شده است.

وی ادامه داد: می‌دانیم که استقلال و پرسپولیس هم‌اکنون در تملک وزارت اقتصاد و دارایی هستند، اما با توجه به اینکه این دو تیم اکنون در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی جذب بازیکن هستند، می‌خواهیم خیال هواداران میلیونی دو باشگاه را راحت کنیم و در این فصل نقل و انتقالات این دو باشگاه دست روی دست نگذارند.

ناظمی در مورد اینکه مسئولان وزارت ورزش صحبت از اجاره کردند، گفت: همه موارد قانونی واگذاری دراختیار سازمان خصوصی‌سازی است و در مورد اجاره هیچ‌گونه عقد قراردادی نداشته‌ایم، فقط بحث اسپانسر استقلال از پارسال بوده که خواهان تمدید قرارداد به مدت سه سال است. در انتقال معانی اشتباه شده است و وزارت ورزش با سازمان خصوصی‌سازی کاملاً هماهنگ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.