سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی نسبت به اینکه بازیکن تیمش از خود مراقبت نکرده و دچار مصدومیت شد گلایه‌مند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتسال تأسیسات دریایی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا دنبال می‌شود و روز دوشنبه ۱۸ خردادماه دوران بدنسازی این تیم به پایان خواهد رسید و پس از آن قرار است تمرینات این تیم ادامه پیدا کند و کادر فنی تیم پایتخت قصد دارد با چند تیم معمولی بازی‌های دوستانه برگزار کند تا شاگردان وحید شمسایی بتوانند به شرایط ایده‌آل برسند.

کادر فنی تأسیسات در نظر دارد تا پس از این بازی‌ها دیدارهای دوستانه با چند تیم لیگ برتری انجام بدهد تا بتواند بازیکنان خود را برای حضور در جام باشگاه‌ها محک بزند.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تأسیسات به علت سوختگی پایش و تاول زدن هر دو پایش نمی‌تواند یک هفته تمرین کند که این موضوع با گلایه سرمربی تأسیسات همراه شد و وحید شمسایی در این زمینه به فارس گفت: پس از تمرینات فشرده و سختی که داشتیم از بازیکنان این انتظار می‌رود که در بیرون از محیط تمرینی از خود مراقبت ویژه داشته باشند تا خدای ناکرده مشکلی برایشان پیش نیاید.

وی ادامه داد: متأسفانه سنگ‌سفیدی با مشکلی روبه‌رو شد و آب جوش روی دو پای او ریخت و کف هر دو پای او تاول زده است و حدود یک هفته نمی‌تواند تمرینی انجام بدهد.

سرمربی بازیکن تأسیسات در خصوص اینکه اردوهای این تیم چگونه دنبال خواهد شد، گفت: ما تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهیم البته در نظر داریم برای ماه مبارک رمضان یک هفته‌ای به کیش سفر کنیم تا روزه نگرفتن بازیکنان دچار مشکل نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.