رسانه‌های ایتالیایی از سنگربان پیشین آتزوری به عنوان گزینه اصلی سران باشگاه سامپدوریا برای هدایت آبی‌پوشان شهر جنوا نام برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سامپدوریا صبح امروز (دوشنبه) با والتر زنگا، سنگربان پیشین تیم ملی ایتالیا ملاقات کرده و از او خواسته است که پس از سینیشا میهایلوویچ، هدایت تیم او را بر عهده بگیرد.

میهایلوویچ که تیمش در این فصل فراتر از حد انتظارات نتیجه گرفته است، در پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ سری A اعلام کرد که از آبی‌پوشان جنوا جدا خواهد شد. گفته می‌شود او احتمالاً هدایت ناپولی یا فیورنتینا را بر عهده خواهد گرفت. حالا برای پر کردن جای خالی ستاره پیشین اینتر در نیمکت سامپدوریا، این تیم می‌‌خواهد زنگا را روی کار آورد و این مرد ۵۵ ساله گزینه اصلی آبی‌پوشان شهر جنواست. از قرار معلوم زنگا از شهر دبی عازم رم شده است تا امروز با فررو مذاکره کند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که دلیل روی آوردن سامپدوریا به زنگا محدودیت‌های اقتصادی است، چرا که استخدام وی نسبت به جذب دیگر گزینه‌های از جمله پائولو سوسا، سرمربی تیم بازل سوئیس و مائوریتزیو ساری، سرمربی امپولی کم خرج‌تر خواهد بود.

به نوشته این نشریه زنگا تنها مربی آزادی است که سامپدوریا می‌تواند به خدمت بگیرد و آوردن او کمتر از یک میلیون یورو برای آبی‌پوشان شهر جنوا هزینه دربر خواهد داشت.

تنها تجربه مربیگری زنگا در سری A به فصل ۰۹-۲۰۰۸ برمی‌گردد که هدایت تیم فوتبال کاتانیا را برعهده داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.