فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس مصدومیت را بهانه کرده است تا به طلبش برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس فصل پرنوسانی را سپری کرد.آنها فصل را با مدیریت علیرضا رحیمی و سرمربی گری علی دایی آغاز و در اواسط فصل با حمیدرضا سیاسی و حمید درخشان ادامه دادند و در پایان با محمد حسین نژاد فلاح و برانکو ایوانکوویچ فصل را تمام کردند. برانکو در اواسط نیم فصل دوم به پرسپولیس آمد و تیم بیمار و بی بازیکن را از حمید درخشان تحویل گرفت.برانکو در اولین بازی خود به عنوان سرمربی مقابل سپاهان، گابریل هافبک برزیلی خود را تعویض کرد که این تعویض به مزاج بازیکن پرسپولیس خوش نیامد و به نشانه اعتراض گارد صورت خود را به زمین کوبید. همین کار گابریل باعث شد تا برانکو او را از لیست بازی در مقابل لخویا خارج کند. برانکو که مربی با دیسیپلینی است گابریل را از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج و او را تبدیل به بازیکن تعویضی کرد. این رفتار گابریل و واکنش برانکو نسبت به رفتار او باعث شد تا اخباری مبنی بر بروز مشکل بین این دو به گوش برسد.

قبل از دربی و بازی های آخر پرسپولیس در لیگ قهرمانان اخباری مبنی بر مصدومیت گابریل پیچید. برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس درباره عدم استفاده از گابریل در چند بازی اخیر این تیم گفته که او مشکلی با گابریل ندارد و فقط به حرف خود این بازیکن گوش داده که گفته بود پایش درد می کند.

به نظر می رسد گابریل مصدومیت را بهانه کرده است. شایعه شده او که در اواسط فصل از عدم دریافت مطالباتش خبرداده بود مصدومیت را بهانه کرده است تا بتواند طلبش را از پرسپولیس بگیرد.او حتی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.