سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت که او و مردانش دغدغه رویارویی و دست و پنجه نرم کردن با ستاره‌های هجومی بارسلونا را ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری تأکید کرد تیمش برای روبه‌رو شدن با لیونل مسی در فینال لیگ قهرمانان استرس ندارد. او که تیمش فردا در آخرین هفته از فصل ۱۵-۲۰۱۴ سری A به مصاف هلاس ورونا می‌رود، گفت: فکر می‌کنم این طبیعی است که تمام توجه ما به فینال لیگ قهرمانان باشد و باید برای آن ذوق داشته باشیم. احتمال اینکه فصلی مانند این برای‌ ما تکرار شود کم است، چون در سه تورنمنت مختلف بازی کرده‌ایم و در همه آنها تا پایان راه رفته‌ایم و در دو تورنمنت به هدف نهایی‌مان که قهرمانی بود رسیده‌ایم. حالا باید ببینیم که شنبه هفته آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

آلگری ادامه داد: تیم من در این فصل بهتر از این نمی‌توانست کار کند. فینال، فینال است و بررسی مشکلاتی را که ما در این فصل داشته‌ایم باید در درجه دوم اهمیت قرار داد. در فینال ما هیچ برتری‌ای نسبت به حریف نداریم اما باید کاملاً متوجه این موضوع باشیم که شانسی واقعی برابر یک تیم فوق‌العاده داریم و باید امیدوار باشیم که شانس هم کمی یارمان باشد، چون در لیگ قهرمانان معمولاً اینگونه است.

سرمربی پیشین میلان در خصوص رویارویی شاگردانش با مثلث هجومی بارسلونا به خصوص لیونل مسی، تأکید کرد: نباید استرس مواجهه با مسی یا دلواپسی رویارویی با نیمار را داشته باشیم. در واقع من دلیلی برای داشتن چنین اضطرابی را درک نمی‌کنم. این دو بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. زمانی که شما در چنین بازی‌هایی شرکت می‌کنید، مشخص است که رقابتی در سطحی جهانی خواهید داشت اما این موضوع برای شما نباید به منبعی از استرس و اضطراب تبدیل شود.

آلگری افزود: علاوه بر این اگر ما به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرده‌ایم معنایش این است که تیم‌مان از کیفیت لازم برخوردار است، همانطور که فینالیست‌های قبلی چنین شایستگی داشته‌اند. ما می‌دانیم که در بارسلونا در خط حمله‌اش بازیکنان مهمی دارد،‌ درست مانند خط میانی‌اش جایی که اینیستای خارق‌العاده بازی می‌کند. با این حال ما باید آرامش خودمان را حفظ کرده و با ذوق و شوق بازی کنیم. در عین حال می‌توانیم با دست خودمان به شانس قهرمانی‌مان در این رقابت‌ها ضربه بزنیم. این هفته باید مانند تمام هفته‌های قبلی به میدان برویم. جایزه‌ای که پتانسیل کسب آن را داریم در سطح دیگری قرار دارد اما نباید ۲۴در  ساعت روز به این موضوع فکر کنیم، چون انرژی روانی ما را می‌گیرد.

تیم‌های یوونتوس و بارسلونا شنبه هفته آینده در ورزشگاه المپیک برلین در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.