تیم فوتبال امید ایران به تورنمنت چین و آمریکا دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم امید ایران که قرار بود ۱۵ خرداد عازم ترکیه شود به دلیل حضور ۱۱ بازیکنش در اردوی تیم بزرگسالان و پایان اردوی شاگردان کی‌روش در ۱۸ خرداد، با ۵ روز تاخیر یعنی ۲۰ خرداد به این اردو می‌رود.

خبر دیگر از مراحل آماده‌سازی تیم امید اینکه فدراسیون فوتبال چین دعوتنامه‌ رسمی برای حضور تیم امید در تورنمنت چهار جانبه این کشور برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده که این دعوتنامه برای تصمیم‌گیری در اختیار مسئولان و کادرفنی تیم امید قرار گرفته است. این تورنمنت در شهریورماه برگزار شده و علاوه بر تیم‌ امید چین، تیم‌های ژاپن و اسلوونی هم در آن حضور دارند.

علاوه بر این دعوتنامه مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا هم به طور شفاهی برای حضور تیم امید ایران در تورنمنت چهارجانبه این کشور که قرار است با حضور تیم‌های آمریکا، مکزیک و کلمبیا برگزار شود دعوت کرده‌اند که مسئولان تیم امید منتظر دریافت دعوتنامه رسمی این تورنمنت هستند که در خصوص آن تصمیم بگیرند. ضمن اینکه مسئولان فوتبال ایتالیا هم پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه بین تیم‌های امید ایران و ایتالیا در شهریور ماه را به طور شفاهی داده‌اند که مسئولان تیم امید منتظر رسیدن پیشنهاد کتبی این دیدار هم هستند.

حبیب کاشانی مدیر تیم امید در گفت‌وگو با تسنیم این موارد را تایید کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.