کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است تا وقتی مشکلات مالی حل نشود،‌ خرید امتیاز فولادنوین خوزستان بی‌فایده است.

مسعود رضاییان در گفت​گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره احتمال واگذاری نفت مسجد سلیمان برای شرکت در لیگ به یکی از بخش‌های مردم ​نهاد مانند شهرداری و شورای شهر، اظهار کرد: شایعات و صحبت​های بسیاری را می​شنوم ولی آنچه درباره تیم نفت مسجدسلیمان پیش‌​بینی می​‌کنم، این است که با توجه به اینکه این تیم دیگر لیگ برتری نیست و می‌تواند از بودجه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان استفاده کند، روند ساده‌ای برای ادامه کار دارد و مشکل خاصی نخواهد داشت که بخواهد واگذار شود.

وی افزود: این تیم پیش از اینکه لیگ برتری باشد چندین سال در لیگ یک بازی می‌​کرد و زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود و بعید هم می‌دانم که این تیم در ادامه واگذار شود، مگر این‌که تصمیمات جدیدی گرفته شده باشد که من اطلاع ندارم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: به هر حال این تیم در فصل گذشته لیگ برتر نیز باید به جایی واگذار می​‌شد تا به تیم کمک ‌می‌شد. ما سال گذشته در نبود پول، سال سختی را گذراندیم و تلاش​مان را کردیم ولی نشد و خودمان هم از این موضوع خیلی ناراحت هستیم.

وی در ادامه در مورد اینکه از نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از گزینه​‌های خرید امتیار فولادنوین خوزستان نام برده می‌شود، عنوان کرد: اگر سال گذشته به تیم ما کمک می‌شد، تیم ما خودش می​‌توانست در لیگ برتر بماند و این‌که این امتیاز خریده شود و در لیگ برتر شرکت کند و باز هم مشکل تامین منابع مالی آن سر جای خودش باشد، به جز سقوط مجدد چیز دیگری نخواهد داشت. مگر این‌که کسی که این جایگزینی را انجام می​‌دهد، فقط به فکر تغییر مالکیت و سهام نباشد و به فکر تامین منابع مالی فعالیت هم باشد که این مهم تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.