هافبک جوان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سعی می‌کنم در تمرینات تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم در لیست نهایی کی‌روش بمانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عزت‌اللهی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی در خصوص دعوتش به این تیم اظهار داشت: وقتی که به اسپانیا رفتم اولین هدفم این بود که بتوانم با عملکردی که در لیگ این کشور دارم روزبه‌روز پیشرفت کنم و هدف نهایی‌ام رسیدن به تیم ملی بود.

وی افزود: خدا کمکم کرد و توانستم بازی‌های خوبی در اتلتیکومادرید انجام دهم که کی‌روش هم بازی‌های مرا دید. باید از او تشکر کنم که مرا به تیم ملی دعوت کرد و فرصت داد تا خودم را نشان دهم. امیدوارم در این مدت کوتاه که در تمرینات هستم بتوانم به هدفم برسم. مطمئناً تلاش خواهم کرد تا در لیست نهایی تیم ملی بمانم و نظر کادرفنی را جلب کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه با توجه به شرایط سنی‌اش آیا همچنان می‌تواند برای تیم جوانان بازی کند یا خیر، گفت: شرایط سنی من دیگر به تیم جوانان نمی‌خورد و مسابقات آسیایی میانمار آخرین حضورم در تیم جوانان بود. اکنون از رده سنی جوانان خارج شده‌ام و اگر قرار باشد در تیم‌های ملی بازی کنم باید در رده‌های امیدها و بزرگسالان به کشورم خدمت کنم.

عزت‌اللهی که حدود یک سال در تیم اتلتیکو مادرید بازی کرده است درباره تفاوت شرایط فوتبال اروپا و ایران گفت: تنها موضوعی که از فوتبال اروپا با فوتبال ایران قابل مقایسه نیست امکانات آنهاست وگرنه استعدادهای بسیار خوبی در کشور ما حضور دارند و حتی بازیکنان ایران بهتر از بازیکنان اروپایی هستند اما آنها زیرساخت‌ها را به‌خوبی درست کرده‌اند. به‌دلیل نبودن زیرساخت در کشورمان اختلاف زیادی بین فوتبال ایران و اروپا به وجود آمده است که باید سعی کنیم این شرایط را تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استعدادهای فوتبال ما بسیار بیشتر از فوتبال اروپا هستند و به‌نظرم می‌توانیم شرایط بهتری در کشورمان داشته باشیم. خود من وقتی به اروپا رفته بودم اوایل کار سختی داشتم، چون هنوز به محیط عادت نکرده بودم اما با کمک مسئولان باشگاه و مربیان تیم توانستم خودم را جا بیندازم و اکنون می‌توانم بگویم تجربه خوبی کسب کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.