کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دفاع میانی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شاید صعود به المپیک ۲۰۱۶ ریو مردم را از صعود به جام جهانی خوشحال‌تر کند.

به گزارش ایسنا روزبه چشمی در نشست خبری پیش از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی که در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود درباره تفاوت‌های تیم ملی امید و بزرگسالان گفت: همه باید از کانال تیم ملی امید بگذرند. هم‌اکنون ۱۱ بازیکن از این تیم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و این نشان می‌دهد که کی‌روش این تیم را زیر نظر دارد هرچند بازیکنان بیشتری نیز می‌توانستند در اردو حضور داشته باشند.

وی درباره تفاوت‌های تمرینات خاکپور و کی‌روش گفت: تمرین‌های خاکپور به روز است و از این نظر با کی‌روش قابل مقایسه است.

هافبک دفاعی تیم فوتبال صبای قم که به تیم ملی دعوت شده است، درباره حضورش در پست دفاع وسط در تیم ملی خاطرنشان کرد: پیش از آنکه هافبک دفاعی باشم به مدت دو سال نقش مدافع وسط را بازی می‌کردم. تمام تلاشم را می‌کنم و این موضوع برایم فرقی نمی‌کند که در چه پستی بازی کنم.

چشمی همچنین درباره مشکل ایجاد شده برای مدرک مربیگری خاکپور و اینکه عنوان کرده‌اند نمی‌تواند بر روی نیمکت تیم ملی المپیک بنشیند، گفت: در جریان نیست و تنها از رسانه‌ها این موضوع را شنیده‌ام. مثل اینکه این اتفاق افتاده است. بیشتر دغدغه کادر فنی تیم امید قراردادهایشان است و اگر مشکلی درباره مدرک هم وجود داشته باشد پس از بررسی و تایید قابل حل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.