سرمربی لاتزیو به انتقاد از سرمربی رم پرداخت و تاکید کرد که حضور او نمی‌تواند به فوتبال ایتالیا کمک بکند.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌وهفتم سری A رم توانست با نتیجه دو بر یک لاتزیو را از پیش رو بردارد تا جایگاه دوم جدول رده‌بندی را یک هفته قبل از پایان فصل برای خود تضمین بکند و لاتزیو شانس قرار گرفتن در جایگاه دوم را از دست دهد.

استفانو پیولی، سرمربی موفق لاتزیو در این فصل از شکست برابر رم ناراحت است. او از رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم به خاطر سخنانی که قبل از بازی بر زبان آورده بود، انتقاد کرد.

سرمربی لاتزیو گفت: رم در این دیدار به خوبی دفاع کرد و برنده بازی شد اما این ما بودیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم. متاسفانه نتوانستیم مزد بازی برتر خود را بگیریم. این در حالی بود که رم از دو فرصتی که به دست آورد، به گل رسید و در نهایت هم سه امتیاز حساس را به دست آورد.

او ادامه داد: امیدوار بودیم که با پیروزی در این دیدار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تضمین بکنیم اما متاسفانه شکست خوردیم تا همه چیز به هم ریزد. در چهار روز اخیر دو شکست تلخ داشته‌ایم. نخست در جام حذفی برابر یوونتوس و الان هم برابر رم. در هفته پایانی باید به مصاف ناپولی برویم. این دیدار برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. امیدوارم که در آن دیدار بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

رودی گارسیا، سرمربی رم قبل از این دیدار اظهارات تندی را علیه بازیکنان لاتزیو بر زبان آورده بود که این با واکنش پیولی همراه شد. او به انتقاد از گارسیا پرداخت و گفت: وقتی یک مربی خارجی با کلاس به فوتبال ایتالیا می‌آید بسیار خوشحال می‌شوم چون می‌توانم از او یاد بگیرم اما بعضی از مربیان متاسفانه به فوتبال ایتالیا کمکی نمی‌کنند و سرمربی رم یکی از آنهاست. آنچه سرمربی رم قبل از این دیدار بر زبان آورد نه حرفه‌ای است و نه درست و عادلانه.

رم با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و در همان جایگاه دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. این در حالی است که لاتزیو با ۶۶ امتیاز در رده سوم و ناپولی هم با ۶۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارند تا هفته پایانی برای این دو تیم بسیار حساس باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.