کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پرسپولیس گفت: باید الهلال را مثل بازی رفت وادار به اشتباه کنیم.

به گزارش ایسنا، هادی نوروی درباره دیدار حساس مقابل الهلال در ریاض اظهار کرد: ما با اندوخته‌ای که بد نیست به عربستان می‌رویم و با وجود آنکه در بعضی تحلیل‌ها عنوان شده که حریف ما عملکرد بهتری داشت، باید بگویم این ما بودیم که هماهنگ‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کردیم.

وی ادامه داد: ما طبق یک برنامه‌ریزی تمرکز آنها را بهم ریختیم تا وادار به اشتباه شوند و حالا با ذخیره‌ای که داریم، باید بتوانیم به شکل دیگر همین کار را در عربستان تکرار کنیم.

هافبک گلساز سرخپوشان با اشاره به مشکلات سفر به عربستان خاطرنشان کرد: هر قدر مشکلاتی از این دست بیشتر شود انگیزه ما بیشتر خواهد شد. این اشتباه است که بخواهید بازیکنان ایرانی را تحریک کنید. این مساله باعث می‌شود ما متمرکزتر عمل کنیم و نه تنها روحیه خود را از دست نمی‌دهیم، بلکه با ذهنیت قوی‌تر و تلاش بیشتر دنبال کسب نتیجه خواهیم بود.

او درباره اینکه در هفته‌های اخیر در اکثر بازیها سازنده گل بوده، به سایت باشگاه گفت: چه در این بازی و چه در بازی‌های قبلی مهم نیست و نبود که گل بزنم یا گل بسازم. زمانی من گل می‌زنم یا گل می‌سازم و زمان دیگر سایر بازیکنان این کار را می‌کنند. در نهایت این تلاش تمام تیم است که آن پاس و ضربه آخر منجر به گل می‌شود. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. ما حریف سر سختی داریم و در حال حاضر فقط و فقط به صعود فکر می‌کنیم و روی این مساله متمرکز هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.