سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: پیکانی‌ها می‌خواهند اشتباهات گذشته خود را توجیه کنند و به همین دلیل به مسائلی روی می‌آورند که هیچ ربطی به عدم نتیجه گیری آنها ندارد.

حمید منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر تبرئه راه‌آهن در موضوع حضور موتومبا و اعتراض پیکانی‌ها به این مسئله اظهار داشت: به نظرم اگر پیکانی‌ها اینقدر که دنبال موضوع موتومبا هستند تلاش می‌کردند تا در لیگ بتوانند سه امتیاز کسب کنند هم اکنون سقوط نکرده بودند و اگر تنها در ۱۸ هفته‌ای که نتوانسته بودند پیروزی را از آن خود کنند از لحاظ فنی بیشتر تلاش می‌کردند هم اکنون در لیگ برتر باقی مانده بودند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پیکانی‌ها دنبال توجیه اشتباهات گذشته خود هستند به نظر من بهتر است آدم اشتباهات خود را به دیگران ربط ندهد آنها عوام فریبی می‌کنند و می‌خواهند این مشکل خود را که میلیاردی هزینه کرده‌اند اما نتیجه نگرفته‌اند را به دیگران ربط دهند.اما من به ‌آنها توصیه می‌کنم به جای پرداختن به این مسائل بروند و مشکل خود را پیدا کنند که چه کارهایی انجام داده‌اند که با وجود هزینه میلیاردی اما نتوانستند نتیجه بگیرند.

سرپرست راه‌آهن خاطرنشان کرد: پیکان را فرهاد کاظمی با هزینه بسیار کم توانست به لیگ برتر بیاورد، در‌آن زمان خبری از پول‌های میلیاردی هم نبود اما حالا که تیم سقوط کرده مسئولان  این تیم نیز می‌خواهند ذهن‌ها را به سمتی ببرند که از مسائل مالی تیم دور شود و کسی یادش نماند که پیکان چه هزینه‌ای برای این فصل انجام داده است. باز هم می‌گویم اگر پیکانی‌ها فقط سه امتیاز از ۱۸ هفته کسب کرده بودند و یک پیروزی به دست می‌آوردند می‌توانستند در لیگ بمانند و نیازی به این همه جار و جنجال نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.