تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه ارتباطات راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش(http://resanehvarzesh.com/) تورنمنت چهارجانبه به مناسبت هفته ارتباطات روز يکشنبه به ميزباني باشگاه پيام آغاز شد که در نخستين ديدار تيم فوتبال رسانه ورزش برابر پرسپوليس به ميدان رفت.

در اين ديدار که رسانه ورزش برخي بازيکنانش را به خاطر مصدوميت در اختيار نداشت، پرسپوليسي ها از بازيکناني چون بهروز سلطاني، عليرضا امامي فر، وحيد مظاهري، مجاهد خذيراوي، رضا جباري، حسن خانمحمدي، بهنام طاهرزاده، سهراب انتظاري و ... استفاده کردند.

باوجود اينکه تيم رسانه ورزش در طول بازي موقعيت هاي زيادي براي باز کردن دروازه پرسپوليس داشت و از آنها استفاده نکرد اما پرسپوليس روي يک ضربه ايستگاهي و ضربه سر بهنام طاهرزاده به گل برتري رسيد تا راهي فينال شود.

در دومين ديدار اين تورنمنت هم تيم فوتبال پيشکسوتان استقلال با تنها گل علي موسوي از سد تيم ارتباطات گذشت تا حريف پرسپوليس در بازي فينال شود.

به اين ترتيب روز سه شنبه پنجم خردادماه تيم هاي رسانه ورزش و ارتباطات ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه ديدار رده بندي را برگزار خواهند کرد و از ساعت ۱۸:۱۵ نيز تيم هاي استقلال و پرسپوليس بازي فينال را برگزار خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.