در جریان برگزاری جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ یک فرانسه، مالک و رئیس قطری این باشگاه از کوشش خود برای نگه داشتن ترکیب تیمش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیشب دقایقی پس از پایان هشتاد و سومین فصل از لیگ یک فرانسه، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به برگزاری جشنی به منظور قهرمانی تیم فوتبال مردانش برگزار کرد. در ضمن این جشن روزنامه اکیپ با رئیس و برخی بازیکنان تیم یاد شده مصاحبه‌ای کوتاه کرد که به ترتیب زیر می‌آید:

ناصر الخلیفی، مالک و رئیس باشگاه: این فصل گاهی سخت بود، اما در پایان، بازیکنانم شرایط خوبی را رقم زدند. ما سه جام را تصاحب کردیم و امیدواریم که در هفته آینده به چهارمی‌ هم دست یابیم. درود و سپاس ویژه‌ام را به زومانا کامارا [دفاع آخر ۳۷ ساله فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن] می‌کنم؛ او بازیکن و مرد بزرگی است که هرچه دارد را به باشگاهش تقدیم می‌کند. می‌کوشم همین ترکیب را برای فصل بعد را هم نگه دارم.

برخی از بازیکنان کلیدی پاری سن ژرمن نیز پس از فهرمانی صحبت هایی را انجام دادند که در زیر اظهارات آنها را به صورت خلاصه مرور می‌کنیم؛

تیاگو سیلوا: این فصل برای همیشه در ذهن من خواهد ماند. ما سه جام را به دست آوردیم.

ماکسول: فصل عالی‌ای بود. البته قدری هم سختی داشت. ما برگی درخشان را در تاریخ باشگاه گذراندیم.

پاستوره: عالی بود. ما خیلی خوب ظاهر شدیم. من همه افتخارات‌مان در این باشگاه را تقدیم به هواداران‌مان می‌کنم.داوید لوئیس: خیلی خوشحالم که در این جمع قرار دارم. از هواداران به خاطر حمایت‌های‌شان سپاس‌گذارم. واقعا از زندگی نهایت بهره را برده‌ام و این را ناشی از زحمات الخلیفی می‌دانم.

کاوانی: از همه هواداران پاری‌سن‌ژرمن سپاسگذارم. ما با هم پیروز شدیم. مرسی پاریس! هی‌ فصل بعد! هرچه زود‌تر بیا!

کامارا: از شما برای همه چیز سپاسگذارم که این شب را به یاد ماندنی کرده‌اید. خوشبختم که در این افتخارات نقش دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.