رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای اولین بار ایران توانست در مجمع عمومی سیزم رأی بیاورد.

مهرعلی باران‌چشمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص مجمع عمومی نظامیان جهان اعلام داشت: هفتادمین مجمع سیزم در تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد ماه در کویت برگزار شد که در پایان انتخابات عضو هیأت مدیره این مجمع که با حضور مسئولین از ۳ قاره آفریقا، آمریکا و آسیا برگزار شد.

وی ادامه داد: درباره آسیا ما با عربستان رقابت داشتیم که من هم در مجمع کشورهای آسیایی و هم در مجمع عمومی «سیزم» رأی آوردم و به عنوان مسئول تربیت‌ بدنی ارتش‌های قاره آسیا و عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی نظامیان جهان انتخاب شدم.

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: برای اولین بار است که در ۷۰-۶۰ سالی که ایران در این مجمع حضور دارد به چنین موفقیتی دست می‌یابم. با توجه به شرایطی که حاکم است کار بسیار سختی داشتیم چراکه عربستان و کشورهای عربی برای رأی آوردنشان تلاش زیادی انجام دادند و هزینه های فوق‌العاده‌ای هم کرده بودند.

باران چشمه درخصوص اینکه چه وظایفی دارند گفت: ما مسئول برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری و هماهنگی بین کشورهای عضو هستیم و همچنین درخصوص میزبانی درقابت‌های نظامیان جهان هم تصمیم می‌گیریم که قطعاً ایران را جزء کشورهایی برای میزبانی رقابت‌های مختلف درنظر خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.