کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان تیم فوتبال الهلال روز گذشته هم در تمرین این تیم برای بازی با پرسپولیس غایب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال الهلال برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته (جمعه) هم برگزار شد. در این تمرین که بیشتر به کارهای تاکتیکی بدون توپ اختصاص داشت، سلمان الفرج بازیکن محروم از بازی با پرسپولیس هم حضور داشت. فرج در بخشی از تمرینات همراه سایر بازیکنان الهلال بود.

همچنین «تیاگو نه‌وس» که تا هفته گذشته مصدوم بود، به دویدن دور زمین ادامه داد ولی بعید به نظر می‌رسد بتواند الهلال را در بازی با پرسپولیس به صورت کامل همراهی کند.

در تمرین روز گذشته باز هم «خالد الشراحیلی» دروازه بان الهلال غایب بود. او به دلیل بیماری مادرش از مسئولان باشگاه اجازه گرفته تا در تمرینات حضور نیابد.

پرسپولیس و الهلال در حالی روز سه شنبه این هفته در ریاض به مصاف هم خواهند رفت که دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.