کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال بارسلونا با حمایت از هم‌تیمی و هموطن خود، گفت: کاپیتان رئال مادرید سزاوار بی‌مهری‌هایی که هواداران این تیم در حق او انجام می‌دهند، نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هو شدن ایکر کاسیاس در چند بازی اخیر رئال مادرید حتی صدای کاپیتان رقیب دیرینه کهکشانی‌ها را هم درآورده است تا جایی که او این اتفاق را غیرمنصفانه و نشانه‌ای از قدرنشناسی هواداران رئال می‌داند.

ژاوی که پنجشنبه در یک کنفرانس خبری خبر خدحافظی‌اش با کاتالان‌ها برای پیوستن به تیم السد قطر را اعلام کرد، در دفاع از ایکر کاسیاس گفت: من اتفاقاتی را که دارد برای ایکر رخ می‌دهد، دوست ندارم و به نظرم این اتفاقات نوعی بی‌انصافی در حق اوست. او برای مادرید و اسپانیا کارهای فراوانی انجام داده است. امیدوارم این وضعیت برای او تغییر کند، چون شایسته بهتر از اینهاست.

ژاوی افزود: وضعیت فعلی در رئال مادرید به ایکر فشار می‌آورد و او را واقعاً اذیت می‌کند. هواداران رئال مادرید نباید فراموش کنند که او برای تیم و کشورشان چه کارهایی انجام داده است.

کاسیاس در دوران متشنج مربیگری مورینیو در فصل آخر حضورش در رئال مادرید یکی از کسانی بود که با ژاوی برای فرونشاندن تنش میان باشگاه‌های بارسلونا و رئال مستقیماً ارتباط داشت و در واقع همین کار او یکی از دلایل اصلی بروز اختلافات شدید میان این بازیکن و مورینیو شد. حتی گروهی از هواداران رئال مادرید هم هنوز او را به عنوان جاسوس رسانه‌ها در رختکن رئال مادرید در دوره مربیگری آقای خاص می‌شناسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.