کاپیتان سابق دورتموند تنها ۲ بازی تا پایان دوران فوتبالش فاصله دارد و می خواهد با قهرمانی در جام حذفی آلمان از فوتبال کناره گیری کند.

به گزارش ایسنا، سباستین کئل مدافع سابق تیم ملی آلمان که در بوروسیا دورتموند توپ می زند تنها ۲ بار دیگر پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد که یکبار آن در دیدار نهایی جام حذفی برابر ولفسبورگ است.

سباستین کئل مصمم است تا دوران حرفه ای حضورش در فوتبال را با یک قهرمانی به پایان برساند. ملی پوش سابق تیم ملی آلمان، ۱۴ سال اخیر را در سیگنال ایدونا پارک به سر برده است و در طول این مدت موفق به کسب ۳ عنوان قهرمانی در لیگ آلمان و یک عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان شده است.

کئل تنها ۲ بازی تا پایان دوران حرفه ای فوتبالش فاصله دارد. او آخرین تجربه حضورش در بوندسلیگا را در بازی بعدی دورتموند مقابل وردربرمن تجربه خواهد کرد و پس از آن باید در فینال جام حذفی آلمان مقابل وولفسبورگ به میدان برود. او در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت: من همیشه خواسته ام تا در سطحی بالا از فوتبال کناره گیری کنم. این بسیار عالیست. نمی‌توانید سناریویی بهتر از فینالِ برلین و شاید جامی که در دستانم قرار داشته باشد را بنویسید. وقتی که تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم، معلوم نبود که این فصل چگونه به پایان خواهد رسید و من مطمئن نبودم که چگونگیِ تمام شدن فوتبالم را دوست خواهم داشت یا خیر. این زمان مناسبی برای کناره گیری است. تنها چند روز تا وارد شدن من به استادیوم برای آخرین بار مانده است. احساساتی خواهد بود.

دورتموند ۳ امتیاز از آوگسبورگ رده ششمی عقب است و در آخرین هفته فصل جاری بوندسلیگا امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.