سرمربی تیم فوتبال سپاهان در همایش بزرگ مربیان فوتبال گفت: دوره‌های دانش افزایی برای مربیان جوان ایرانی بسیار مفید و موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرکی در حاشیه برگزاری همایش مربیان برتر فوتبال کشور که امروز دوشنبه و با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و ۶۰۰ مربی برتر از سراسر کشور در هتل المپیک برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مربیان جوان در این دوره‌ها می‌توانند از تجربیات پیشکسوتان و همچنین مدرسان استفاده کنند تا به موفقیت برسند.

وی در ادامه افزود: این دوره‌ها برای مربیان جوان‌تر پیامدهای بیشتری دارد چرا که علاوه بر آشنا شدن با علم روز دنیا، از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره برگزاری زمان دوره که به مدت یک روز است، تاکید کرد: برای دوره دانش افزایی، یک روز بسیار کم است زیرا فوتبال در عین سادگی پیچدگی خاص خود را دارد. هرچقدر زمان این دوره‌ها بیشتر باشد، بهتر و با دقت بالاتری می‌توان حرکت کرد.

فرکی همچنین گفت: استفاده از مدرسان خارجی در دوره‌ها و همایش‌های دانش افزایی به ما خیلی کمک می‌کند تا از تجربیاتشان استفاده کنیم. ایران از مربیانی بهره می‌برد که اطلاعات و آگاهی خوبی دارند. چه مدرس داخلی و چه خارجی در این دور‌ه‌ها تدریس کند، هیچ فرقی ندارد. مهمترین مساله استفاده از مطالبی است که در این دوره‌ها مطرح می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.