درحالی که دو ساعت تا داربی ۸۰ باقی مانده تنها ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، درحالی که حدود دو ساعت تا آغاز داربی ۸۰ باقی مانده، حدود ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. در این میان هواداران پرسپولیس اندکی بیشتر از استقلالی‌ها هستند.

- مسئولان برگزاری بازی جهت سرگرم شدن هواداران دو تیم مراسم‌های مختلفی را در نظر گرفته‌اند. از جمله حضور چند باستانی کار در ورزشگاه آزادی که البته با استقبال تماشاگران هم روبه رو نشد.

- دیدار تیم های کپل اسپرت و کوتوله اسپرت از دیگر برنامه‌های پیش از داربی بود. تیم کوتوله‌ها در پایان موفق شد سه بر یک حریفش را که به طور میانگین چیزی حدود ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشتند را شکست دهد. پس از پایان این بازی جمعی از کوتوله ها به سمت هواداران استقلال رفتند و با نشان دادن عدد ۴ آنها را به تشویق خود وا داشتند و چند کوتوله هم به سمت طرفداران پرسپولیس رفتند و با نشان دادن پیراهن قرمز و عدد ۶ آنها را به وجد آوردند.

- زمانی که دوربین شبکه خبر تماشاگران دو تیم را نشان می‌داد، اسکوربورد ورزشگاه به صورت زنده این تصاویر را باز پخش می‌کرد که این مسئله موجب شد هواداران دو تیم از لاک خود خارج شوند و برای دقایقی جو ورزشگاه را پر از شور و هیجان کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.