مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که به سه امتیاز بازی با پیکان برسیم و تیم را در جدول حفظ کنیم تا بیشتر از این شرمنده مدیریت باشگاه و هواداران نشویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهارکرد: متاسفانه در دو بازی مقابل تیمهای سپاهان و سایپا علی رغم تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته و به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریفان کار کرده بودیم، بازنده شدیم و اکنون در جایگاهی قرار گرفته ایم که در خور نام خوزستان و بازیکنانی که در تیم ما هستند، نیست.

وی بیان کرد: امیدوارم مقابل پیکان بتوانیم با یک بازی جوانمردانه، تماشاگرپسند و فکورانه به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم و بتوانیم استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما برای این بازی سیف اللهی را نداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که چه شد که اکنون استقلال چنین شرایطی دارد؟ گفت: ما توانستیم به تمام تیم های لیگ برتری گل بزنیم و جزو تیمهایی بودیم که از این نظر آمار خوبی دارد. بازیکنان ما باید تمرکزشان در بخش دفاعی باشد و در برخی بازی ها ساختار دفاعی ما با مشکل مواجه شد. به هر حال امیدوارم با توجه به این که در این بخش بیشتر کار کرده ایم، در بازی با پیکان به سه امتیاز برسیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که به سه امتیاز بازی با پیکان برسیم و تیم را در جدول حفظ کنیم تا بیشتر از این شرمنده مدیریت باشگاه که از ما حمایت داشته و زحمات بسیاری کشیده است و همچنین هواداران نشویم.

پورموسوی درباره لیگ امسال، عنوان کرد: امسال تیم ها نزدیک به هم بودند و تیم هایی که تمرکز داشتند موفق هم بودند. امسال شاید یکی دو تیم به خاطر مشکل مالی به بن بست خوردند.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما امسال کدام تیم بهترین تیم لیگ برتر ایران بود؟ گفت: به نظر من ذوب آهن بهترین تیم بود، چرا که در مسابقاتش برای هر لحظه برنامه داشت. این تیم مشکلاتی در هفته های ابتدایی داشت اما هر چه پیش رفت، بهتر شد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان با دعوت از هواداران برای حمایت از این تیم در بازی با پیکان، عنوان کرد: انتظار ویژه ای از هواداران داریم که فردا به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند و بر همین اساس بلیت این دیدار از سوی باشگاه خریداری شده است و به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار می گیرد. امیدوارم آنها با حضور در ورزشگاه باعث دلگرمی بازیکنان شوند تا تیم در لیگ حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.