افشین پیروانی مدیرتیم ملی فوتبال ایران که به عنوان کارشناس به برنامه به اضافه فوتبال رفته بود ، از عادت های غیر حرفه ای همکارانش در فوتبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ افشین پیروانی که به برنامه به اضافه فوتبال رفته بود تا کارشناس فنی برنامه رضا جاودانی برای تحلیل بازی رئال مادرید و یوونتوس باشد ، در بخشی از حرفهایش با سئوالی از سوی جاودانی مواجه شد که اعتراض های بکن باوئر از پپ گواردیولا را مقایسه می کرد با رفتارهای پیشکسوتانی مثل علی چروین. او اما بی آنکه این تشبیه را رد یا تائید کند گفت:«به هر حال آقای بکن باوئر معمولا اظهار نظر فنی می کند اما می بینید که کارل هاینس رومنیگه هیچ وقت این کار را انجام نمی دهد.»

او در ادامه به رفتار گواردیولا در بازی با تیم سابقش اشاره کرد و گفت:«واقعا دیدید که او قبل از بازی گفت همه افتخاراتش را با بارسا دارد اما وقتی قرارداد حرفه ای داشت ، روبروی تیمش ایستاد و بعد از گل هم با مشت های گره کرده خوشحالی کرد. حالا تو فوتبال ما می گویند روی نیمکت نمی نشینند یا از نیمکت بلند نمی شوند یا کارهایی که به نظرم فقط بازی با شعور مردم است. مربی هستی ، قرارداد حرفه ای داری و باید به تیمت پایبند باشی.»

دوست صمیمی پیروانی یعنی علی دایی مدت ها برای اینکه جلوی پرسپولیس خوشحالی کرده بود با انتقاد روبرو بود. امیر قلعه نویی هم هیچ وقت نتوانست خاطره مشتهای گره کرده اش را از ذهن هواداران استقلال پاک کند.     

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.