مدافع ایتالیایی بانوی‌ پیر به هم‌تیمی‌های خود در خصوص سختی کار برای کسب نتیجه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌ مادرید هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار برگشت تیم‌های فوتبال رئال‌ مادرید و یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه ‌نهایی لیگ‌ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، جورجو کیه‌لینی به بازیکنان بیانکونری هشدار داد تصور نکنند در این بازی مطمئناً همان اتفاقی رخ خواهد داد که در بازی اخیر کهکشانی‌ها در لالیگا به وقوع پیوست.

رئال‌ مادرید شنبه هفته جاری در هفته سی‌و ششم لالیگا در خانه برابر والنسیا ۲ بر ۲ مساوی کرد تا فاصله‌اش با بارسلونای صدرجدولی به چهار امتیاز افزایش پیدا کند و عملاً عنوان قهرمانی را به رقیب دیرینه‌‌اش تقدیم کند. کیه‌لینی اما بدشانسی کهکشانی‌ها را هم در متوقف شدن آنها در این دیدار تأثیرگذار می‌داند.

او به اسکای اسپورت گفت: رئال در بازی برابر والنسیا هشت یا ۱۰ موقعیت گلزنی داشت که می‌توانست به گل برسد. یوونتوس نمی‌تواند و نباید برای گرفتن یک تساوی بدون گل به مادرید برود. ما باید در ضد حملات به رئال‌ ضربه بزنیم و بیشتر از همیشه به خودمان فشار بیاوریم.

کیه‌لینی که تیمش در دور رفت در تورین موفق شده رئالی‌ها را ۲ بر یک شکست دهد، ادامه داد: انگیزه‌ای که یوونتوس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دارد مثل انگیزه‌ای است که در اولین فصل مربیگری کونته (۱۲-۲۰۱۱ ) برای کسب اسکودتو داشت و این دو اتفاق مهیج‌ترین اتفاقاتی هستند که در دوران بازیگری‌ام در یوونتوس رخ داده‌اند. این دو اتفاق بسیار به هم شبیه هستند اما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان حتی می‌تواند بهتر هم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.