مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌ مربی تیم پیکان روز گذشته به کادر فنی ما توهین کرد آن هم در حالی که این مربی تعادل روحی نداشت.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان گفت: سال گذشته ما پیکان را با سختی به لیگ برتر آوردیم اما متأسفانه با تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌بینیم که این تیم به این روز افتاده است اما باید بگویم که من نسبت به پیکان عرق دارم و دوست ندارم این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند اما شرایط این تیم به گونه‌ای شده که ۱۷ بازی است که آنها برنده نشده‌اند.

وی افزود: در بازی روز گذشته پیکان مقابل راه‌آهن هم دیدیم که کمک‌ مربی این تیم به کادر فنی ما بی‌احترامی کرد که این مسئله به دلیل عدم تعادل روحی مربی این تیم بود.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه خاطرنشان کرد:‌ چطور می‌شود تیمی ریشه‌دار مثل پیکان در لیگ برتر آسانسور شود و قطعاً این موضوع به دلیل عدم ثبات کاری در این تیم است اما سال گذشته ما با حمایت همه مجموعه پیکان از مدیران و مربیان گرفته تا بازیکنان و کارگران شرکت ایران‌ خودرو و با هزینه‌ای کم توانستیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم اما اشتباهات اول فصل این تیم باعث شد تا با هزینه‌های گزاف این گزینه سقوط باشد. من به پیکان تعصب دارم و به نظرم این اتفاقی که افتاده زیر سؤال بردن کارگران کارخانه ایران خودرو است که این همه هزینه شد اما در نهایت تیم در آستانه سقوط قرار دارد هرچند که امیدوارم آنها در لیگ برتر بمانند.

کرمانی‌مقدم در خصوص بازی با پیکان هم افزود: در بازی روز گذشته تلاش کردیم که از این بازی سربلند بیرون بیاییم اما با وجود سوت‌های اشتباه داوری که برعلیه ما بود خوشبختانه از این بازی سربلند بیرون آمدیم که این موضوع جای تشکر دارد و باید بگویم این برد تا ۹۰ درصد خیال ما را از ماندن در لیگ برتر راحت کرد.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان با انتقاد از برخی رفتارهای مربی تیم پیکان افزود: جا دارد که کادر فنی تیم پیکان تغییر نگرشی در رفتارهایش بدهد هرچند که ما بی‌احترامی آنها را پای استرس و شرایط بازی می‌گذاریم اما به جرأت می‌توانم بگویم کمک مربی پیکان با رفتارهایش نشان داد که تعادل روحی ندارد و هیچ کنترلی روی رفتار خود نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.