پیشکسوت استقلال معتقد است اینکه قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند، حرف درستی نیست.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: برایم عجیب است که قلعه‌نویی می‌گوید تیمش خوب بسته نشده است. او دقیقا تیمی را بست که خودش می‌خواست و چند بازیکن خوبش را هم خودش خواست تا از تیم بروند. کسانی مثل رحمتی و تیموریان بازیکنانی بودند که خودش خواست تا آنها از استقلال جدا شوند و به جای آنها بازیکنانی آورد که مدنظر خودش بودند. او با لجبازی‌اش باعث رفتن برخی بازیکنان خوب از استقلال شد.

وی درباه سرنوشت کادرفنی استقلال در فصل آینده و اینکه آیا آمدن علیرضا منصوریان به استقلال را تصمیم مناسبی می‌داند، گفت: به نظرم برای منصوریان زود است که سرمربی استقلال شود. البته امثال او و زرینچه مربیان باسواد و خوبی هستند که به حقشان نرسیدند. به هرحال ترجیح می‌دهم در این باره چیزی نگویم چرا که فایده‌ای هم ندارد و در نهایت مسئولین باشگاه هر تصمیمی بخواهند می‌گیرند.

پیشکسوت استقلال درباره داربی ۸۰ اظهار کرد: این داربی برای هر دو تیم حیثیتی است. استقلال هرطور شده می‌خواهد یک فصل ناکامی‌ را جبران کند و درست است که این بازی حساسیت جدولی ندارد اما کری‌خوانی دو تیم سر جایش هست و امیدوارم یک بازی جذاب و همراه با برد استقلال را شاهد باشم.

وی درپایان درباره خاطراتش از داربی‌هایی که بازی کرده گفت: اولین داربی‌ای که به میدان رفتم بازی‌آی بود که ۲-۲ شد و در آن میان بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمد. آن داربی شیرین ترین خاطره‌ام هست و واقعا خاطره تلخی از داربی‌ها ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.