مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: با اراده آهنی که در بازیکنان و کادر فنی تیم سراغ دارم مطمئنم ۶ امتیاز دو بازی باقیمانده را از آن خود خواهیم کرد.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: جلسه‌ای با کادر فنی پیش از شروع تمرین داشتم که بسیار خوشحال شدم زیرا آنها از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند و خارج از حد انتظار بود. شرایط تیم هم بسیار خوب است و بازیکنان با روحیه و امید بالایی تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: دکتر خانبان به عنوان روانشناس تیم هم در کنار بازیکنان حضور دارد و شرایط را دنبال می‌کند. از لحاظ روحی تک‌تک بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و اشتهای بسیار بالایی برای گلزنی دارند. من ۴-۳ روز است که در تمرینات تیم حاضر می‌شوم و مشاهده می‌کنم که بازیکنان بیشتر روی نکات هجومی تمرین می‌کنند و اولین هدف‌شان رسیدن به گل است.

مدیرعامل باشگاه پیکان یادآور شد: بازیکنان در امر گلزنی بسیار پرقدرت و مصمم نشان دادند و ما هم امیدواریم شب‌های تاریک تیم تمام شده باشد. به گذشته کاری نداریم و به هیچ عنوان به نتایج هفته‌های گذشته توجهی نمی‌کنیم. همه تلاش ما این است که با اراده آهنین در دو بازی آینده دست پر و با ۳ امتیاز مسابقه را ترک کنیم. روحیه بازیکنان و کادر فنی بسیار بالاست و مطمئنم که تیم در دو بازی آینده موفق خواهد شد.

شیعی با اشاره به حضور بازیکنان در امامزاده صالح تصریح کرد: امشب برای افزایش روحیه بازیکنان راهی امامزاده صالح خواهیم شد و امیدوارم روز یکشنبه هم بازی خوب و جوانمردانه‌ای با محیطی با قضاوت شرافتمندانه داور برگزار شود و در پایان هم ۳ امتیاز را ما از آن خود کنیم که از این موضوع من اطمینان خاطر دارم که بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را خواهند کرد و پیروزی را از آن خود می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.