کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تقدیم پیروزی این تیم برابر بنیادکار به هواداران گفت: قبل از بازی به پرسپولیسی‌ها گفتم به چیزی جز فوتبال فکر نکنید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین نژادفلاح پس از برتری پرسپولیس مقابل بنیادکار در جمع خبرنگاران گفت: این برد به خاطر موهبت هوادارانی بود که به ورزشگاه آمدند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: در واقع حضور صد هزار هوادار به پرسپولیس روحیه داد تا این تیم برنده مسابقه باشد و من این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا با این برد، پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد،‌ گفت: برای این پیروزی صددرصد به بازیکنان پاداش می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد اینکه آیا مزایده باشگاه در نتیجه به دست آمده تأثیری داشت یا خیر، گفت: خیر،‌ من قبل از بازی به پرسپولیسی‌ها گفتم به چیزی جز فوتبال فکر نکنید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب موفق شد در حضور یکصد هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند تا حریف الهلال عربستان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.