رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، روسای فدراسیون‌های فوتبال کویت و بنگلادش در پیام‌هایی جداگانه کسب عنوان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود نوشت: انتخاب شما به عنوان نائب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیست و ششمین کنگره این کنفدراسیون که ۹ اردیبهشت‌ماه ۹۴ برگزار شد، را صمیمانه تبریک می‌گویم. مطمئنم نگرش و دیدگاه شما سهم ارزشمندی در راستای توسعه فوتبال در سطح قاره کهن خواهد داشت.

همچنین احمد شیفر در نامه تبریک خود به علی کفاشیان نوشته است: پیرو انتخاب شما به عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تبریک صمیمانه من را پذیرا باشید و بهترین‌ها را برای شما طی سال‌های پیش رو آرزومندم. تجربه شما در هرم فوتبال بدون شک یک سرمایه عظیم برای انجام این ماموریت مهم محسوب می‌‌شود و معتقدم همانند گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های فوتبال تمام تلاش خود را خواهید داشت.

شیفر در پایان نامه خود آورده است: بر این اساس در چالش‌های پیش رو قدرت، سلامت و موفقیت را برایتان آرزومندم و منتظر دیدار مجدد شما در آینده‌ای نزدیک جهت به اشتراک گذاشتن ایده‌های سازنده و همکاری‌های موثرمان هستم.

شیخ احمد الفهاد الصباح رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه‌اش به علی کفاشیان نوشت: در ابتدا اجازه دهید تا موفقیت شما را در بیست و ششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی تبریک بگویم. مطمئناً همکاری های دو جانبه و دوستانه‌مان در راستای توسعه فوتبال در سطح آسیا مفید خواهد بود.

همچنین قاضی صلاح الدین  در نامه خود نوشته است: من نیز به نوبه خود از طرف فدراسیون فوتبال بنگلادش، کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را از صمیم قلب تبریک می گویم. امیدوارم همکاری ها و ارتباطات فدراسیون‌های فوتبال بنگلادش و ایران در جهت توسعه فوتبال این دو کشور و در نهایت در سطح آسیا افزایش یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در پایان نامه تبریک خود به کفاشیان نوشت: بهترین‌ها را برایتان خواستارم و آرزومند توسعه فوتبال آسیا و در نهایت کامیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.