مهاجم گسترش فولاد گفت: تیم آقای کمالوند فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد و اگر بدشانس نبودیم در رتبه های بالاتر جدول حضور داشتیم.

جابر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط حال حاضر حاکم بر باشگاه گسترش فولاد گفت : شرایط بسیار خوبی بر تیم حاکم است. بازیکنان از روحیه بسیار قابل قبولی برخوردارند و امیدوارم در دو بازی باقیمانده خود موفق ظاهر شویم و لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

این بازیکن در ادامه در مورد عملکرد خود در این فصل گفت : من تمامی تلاش خود را در این تیم انجام داده ام و گل هایم را حاصل زحمت و همکاری هم تیمی هایم می دانم. موفقیت باشگاه گسترش فولادبرای من  اولویت اصلی است و امیدوارم با انجام وظایفی که اعضای کادر فنی به من گوشزد می کنند در بازی های باقیمانده نیز خوب کار کنم . ان‌شالله با گلزنی در این بازی ها دل فوتبالدوستان استان را شاد کنم.

مهاجم گسترش فولاد در مورد شرایط جدولی حساس گسترش فولاد گفت : مطمئن هستم که گسترش فولاد در لیگ می ماند. این تیم، فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد و اگر بدشانس نبودیم در رتبه های بالاتر جدول حضور داشتیم. معتقدم با نتیجه گرفتن در دو بازی آتی به رتبه های بالاتر جدول هم می رسیم.

انصاری بازی با تیم پرسپولیس را با اهمیت دانست و اظهار داشت: پیروزی در این دیدار، به نوعی حضورمان در لیگ برتر را تضمین می کند. امیدوارم طرفداران در بازی با پرسپولیس به حمایت از گسترش فولاد بیایند و ما نیز با پیروزی در این بازی، سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.