کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پی شکست شاگردانش برابر الاهلی امارات تلاش و جنگدگی آنها را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی اولیویرا در پی شکست ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل الاهلی امارات در گروه D لیگ قهرمانان آسیا گفت: چند بازیکن خود را برای این بازی در اختیار نداشتیم ولی با این وجود بازیکنانی که در میدان حضور داشتند عملکرد خوبی از خود ارائه کردند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در تقابل با الاهلی روحیه جنگدگی بالایی را از خود به نمایش گذاشتند هرچند نتوانستیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: برای یک بازی خوب و کسب نتیجه مثبت به دبی آمدیم و روحیه جنگندگی بالایی از خود نشان دادیم. در این بازی خوش‌شانس نبودیم چون دو بار در نتیجه پیش افتادیم ولی نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم.

تراکتورسازی با یک پیروزی، یک تساوی و چهار شکست به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا خاتمه داد و از رسیدن به مرحله حذفی رقابت‌ها بازماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.