مهاجم مکزیکی رئال‌مادرید اعتراف کرد که از بازگشت دوباره به نیمکت ذخیره‌ها ناراحت است اما در هر حالتی به تصمیم سرمربی تیم احترام خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، خاویر هرناندس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در چند دیدار اخیر این تیم بوده است. با این حال به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی به این بازیکن مکزیکی اعتقادی ندارد. سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید در دیدار برابر یوونتوس گرت بیل را که از آمادگی خوبی برخوردار نبود به هرناندس ترجیح داد و به نظر می‌رسد که این باعث ناراحتی ستاره مکزیکی رئال مادرید شده است.

هرناندس در دیدار برابر یوونتوس در دقیقه ۶۳ به جای ایسکو به میدان رفت. او گفت: باید اعتراف کنم که از بازگشت دوباره به نیمکت نارحت هستم اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید در هر حالتی به تصمیمات مربی احترام گذاشت.

به نظر می‌رسد که برای کارلو آنچلوتی اسامی بازیکنان بسیار مهم است و این مربی ایتالیایی کمتر به کیفیت بازیکنان اهمیت می‌دهد. به عنوان مثال او هر چند در خط میانی ایارامندی و لوکاس سیلوا را در اختیار دارد اما چون راموس نام بزرگی دارد ترجیح می‌دهد تا از او در پست غیرتخصصی‌اش استفاده کند. خاویر هرناندس نیز مثال گویای دیگری در این زمینه است. این مهاجم مکزیکی هر چند بسیار آماده به نظر می‌رسد اما باز آنچلوتی گرت بیل را به او ترجیح می‌دهد؛ چرا که این ستاره ولزی اسم بزرگ‌تری دارد و رئال برای جذبش رقم بالایی پرداخته کرده است.

هرناندس درباره شکست تیمش برابر یوونتوس هم گفت: واقعیت می‌گوید که ما بازی را واگذار کردیم اما تا پایان جنگیدیم و این بسیار مهم است. باید از این شکست درس گرفت و نهایت تلاش خود را به کار بست تا در دیدار برگشت جبران کنیم. الان به این نتیجه با یک پیروزی یک بر صفر نیز می‌توانیم به دور بعد راه یابیم. من به فینال برلین خوش‌بین هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.