کاپیتان چلسی تاکید کرد قرارداد مهاجم باتجربه این تیم باید تمدید شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه چلسی همچنان خط مشی پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله برای بازیکنان بالای ۳۰ سال را حفظ کرده است اما جان تری، کاپیتان آبی‌های لندن بر این باور است که دیدیه دروگبای ۳۷ ساله شایسته تمدید قرارداد یک ساله دیگری نیز هست.

دروگبا در فصل جاری موفق به زدن هفت گل برای چلسی شده است و نقش پررنگی هم در کسب قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس داشت. او در دورانی که دیگو کاستا، مهاجم اصلی چلسی آسیب دیده بود، در ترکیب تیمش به میدان رفت و نمایش درخور توجهی را هم از خود ارائه کرد.

تری در این زمینه گفت: دروگبا فوق‌العاده است زیرا در این فصل با توجه به این که بازی‌های زیادی به او نرسید اما صبور بود. خیلی بهتر می‌شد اگر دیدیه می‌توانست بازی‌های بیشتری برای چلسی انجام دهد اما دیگو کاستا هم عالی بود و گل‌های زیادی را هم به ثمر رساند.

تری در ادامه تاکید کرد حضور دروگبا در رختکن چلسی به همان اندازه که حضورش در زمین مسابقه مهم است برای آبی‌های لندن اهمیت دارد.

او در این باره هم گفت: تجربه‌ای که دروگبا دارد و صحبت‌هایی که پیش از آغاز بازی‌ها انجام می‌دهد، برای ما عالی هستند. وقتی در یک بازی شکست می‌خورید و نیاز دارید بازیکن باتجربه‌تری با شما صحبت کند، اوست که این کار را انجام می‌دهد. زمانی که می‌بازیم و نگران هستیم، او می‌گوید از این اتفاق‌ها می‌افتد و مهم این است که به بازی‌ها برگردیم و امید داشته باشیم. وقتی چنین حرف‌هایی را از کسی می‌شنوید که دوستش دارید، بدون شک روحیه‌تان عوض می‌شود.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در فصل نقل‌وانتقال‌های تابستانی به دنبال خرید مهاجم دیگری است اما جان تری امیدوار است مورینیو جایی را در ترکیب تیم برای دورگبا نگه دارد. او در این مورد هم عنوان کرد: امیدوارم او برای فصل آینده هم در ترکیب تیم ما باشد. او وقتی در ترکیب قرار می‌گیرد، بازیکن بزرگی برای ماست و خارج از زمین هم مهره باارزشی است. او این موضوع را در طول سال‌هایی که اینجا بوده، نشان داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.