دیگو مارادونا در‌ جریان حضور در سمپوزیومی مرتبط با فوتبال، تاکید کرد که زمان پایان دادن به هرج‌ومرج فیفا فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو مارادونا در اقدامی بی‌سابقه، هجمه بی‌مثالی را به سوی مدیریت به قول خودش "فاسد بلاتر" در فیفا روانه کرد. او در این ارتباط گفت: فیفا با این رهبر ۸۰ ساله‌اش، مدت‌ها است که وارد مرحله‌ای از هرج‌ومرج شده است.

او ادامه داد: با توجه به این‌که زمان انتخابات ریاست فیفا نزدیک است، این بهترین موقع برای تحولی کلان در این سازمان می‌تواند باشد؛ تحولی که با انتخاب هر کس دیگری غیر از بلاتر محقق می‌شود.

مارادونا شب گذشته در سمپوزیوم آسیایی ساکر إکس که در أمان پایتخت اردن برگزار می‌شود تاکید کرد: چنان‌که همه می‌دانند، در فوتبال سرتاسر جهان، هرج‌و‌مرج همه‌گیری در فوتبال حس می‌شود؛ این البته به این علت است که تنها یک شخص، همه‌کاره فوتبال است. این را شما چه می‌گویید؟ آیا غیر از استبداد است؟ این دیکتاتوری نیست؟

مارادونا اظهار داشت: این وظیفه ما است که روشن‌گری کنیم. الان زمان تغییر است. مضرترین شخص برای فوتبال، در حال حاضر بلاتر است. من از همه أصلح‌تر، أمیر اردنی را می‌بینم!

گفتنی است که پرنس‌علی ۴۰ ساله، اکنون عضو کمیته اجرایی فیفا است. او جدی‌ترین رقیب بلاتر به شمار می‌رود. فان‌پراگ ۷۰ ساله هم دیگر رقیب برای این انتخابات است.

مارادونا که اکنون ۵۵ ساله است، در سال‌های اخیر سرمربی الوصل امارات بوده است.

این برترین ستاره سابق فوتبال، دیدگاه سیاسی چپ‌گرایانه دارد. او به شدت مخالف نظام سرمایه‌داری و استکبار جهانی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.