کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس می گوید ان شاالله می تواند در دربی بازی کند.

به گزارش ایسنا، محسن بنگر درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: امروز دکتر، ام آر ای و سی تی اسکن پای مرا دید و گفت ۳-۴ روز استراحت کن تا وضعیتت بهتر شود. ان شاالله از چند روز آینده می توانم با تیم تمرین کنم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه به بازی استقلال می‌رسی یا خیر گفت: بله اگر از روز شنبه با تیم تمرین کنم می‌توانم در یک هفته خودم را آماده کنم تا به بازی برسم. باید صبح و بعد از ظهر تمرین کنم تا به شرایط آرمانی برسم.

وی در ادامه درباره مصدومیتش در قبل از بازی با بنیادکار گفت:‌ همیشه یک ماه آخر و قبل ازبازی های حساس مصدوم می‌شوم الان هم برانکو آمده و شرمنده او هستم که نتوانستم به او کمک کنم نمی‌دانم او در مورد من چه فکری می کند دوست داشتم به او کمک کنم. من به اکثر مربیانی که به پرسپولیس آمده اند کمک کرده ام اما فعلا به برانکو نتوانسته ام کمک کنم ان شاالله در داربی و دو بازی حذفی دیگر بتوانم به تیم کمک کنم البته همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و وضعیت خوبی دارند.

او اضافه کرد: جریان خصوصی سازی به تیم ضربه می زند هر روز وعده و وعید می دهند . اینکه قرار است ۲۹ اردیبهشت و پس از پایان لیگ مزایده برگزار شود واقعا بد است. اینگونه بازیکنان باید با دست خالی به خانه‌هایشان بروند. اگر ۲۹ ام مزایده برگزار شود برای بازیکنان نتیجه ای نخواهد داشت. بازیکن روز ۲۴ اردیبهشت وقتی لیگ تمام می‌شود دیگر کسی را نمی‌بیند شاید بعضی ها بخواهند از تیم بروند در آن زمان چه فرقی می کند این تیم خصوصی شود یا نشود. باید یک خبر خوب به بازیکنان می دادند. بازیکنان فقط در حال حاضر فقط به عشق پیراهن تمرین و بازی می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.