سرمربی تیم الاهلی عربستان که به منظور جلوگیری از خسته شدن بازیکنانش مدت حضور آنان در ازبکستان را به حدود ۳۰ ساعت کاهش داد، دیدار با نسف قرشی را نامهم و بدون نیاز به تلاش معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیریت باشگاه الاهلی اعلام کرد که امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، کاروان تیم فوتبال این باشگاه در قالب پروازی اختصاصی به سوی تاشکند سفر خواهد کرد. این پرواز که با یک روز تاخیر صورت می‌گیرد، پنج ساعت طول خواهد کشید. علتی که برای این تاخیر ذکر شده، پیشگیری از غلبه کردن احساس خستگی بر بازیکنان است و در همین راستا، قرار است کاروان الاهلی‌ها، سه ساعت پس از بازی، به عربستان باز گردد.

سفر یاد شده، به منظور رویارویی تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان با نسف قرشی ازبکستان در جریان آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

الاهلی به منظور آماده شدن برای دیدار با نسف، دیشب یک مرحله تمرین برگزار کرد. این تیم امروز هیچ برنامه تمرینی ندارد.

الاهلی در تاشکند تنها قرار است در یک مرحله دو ساعتی تمرین کند؛ در صبح روز پیش از بازی.

گروس سرمربی تیم الاهلی در این رابطه گفت: ما صعود کرده‌ایم و بدین‌ترتیب نیازی نیست که به طور تمام عیار برای دیدار با نسف حاضر شویم. قدرت‌مان را برای دو دیدار آخری‌مان در لیگ حرفه‌ای و مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا می‌گذاریم.

دیدار یاد شده در ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

امشب گریستین گروس سرمربی الاهلی و روزیکول بیردف سرمربی نسف قرشی کنفرانس خبری برگزار خواهند کرد.

الاهلی در روز یکشنبه هفته آینده با التعاون در چارچوب هفته بیست و پنجم (یک هفته مانده به پایان) از لیگ حرف‌ای روبرو خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.