کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی رم از این که تیمش توانسته با ارائه یک نمایش بی‌نقص به پیروزی برسد، راضی است.

به گزارش ایسنا، جالوروسی در هفته سی‌وچهارم لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد در ورزشگاه المپیک رم با نتیجه دو بر صفر جنوا را شکست دهد.

سیدو دومبیا در دقیقه ۳۵ و آلساندرو فلورنزی ۹۰ برای رم گلزنی کردند. با این نتیجه رم ۶۴ امتیازی شد تا با توجه به تساوی لاتزیو بار دیگر به رده دوم جدول رده بندی بازگردد. جنوا هم با ۵۰ امتیاز رده هفتم جدول را در اختیار گرفته است.

نمایش سیدو دومبیا که در پنجره نقل و انتقال های زمستانی از زسکا مسکو روسیه به رم پیوسته است در این دیدار بسیار خوب بود. همین مساله تمجید سرمربی جالوروسی را در پی داشت. این دومین گل دومبیا از زمان پیوستن به تیم پایتخت نشین رم بود تا رودی گارسیا به آینده این بازیکن در باشگاه امیدوار باشد.

گارسیا در مورد دومبیا گفت: او خیلی خوب محوطه جریمه را می‌شناسد. او و ویکتور ایباربو در ماه‌های اخیر به سختی تلاش کردند و اکنون می‌توانیم نتیجه تلاش‌های آنها را ببینیم. فلورنزی هم می‌تواند در زمین هر کاری را که دوست دارد، انجام دهد. او روحیه بسیار بالایی دارد. البته نمی‌خواهم زیاد به نمایش فردی بازیکنانم بپردازم و بیشتر دوست دارم روی نمایش تیمم و شیوه حمایت هواداران تمرکز داشته باشم.

گارسیا اضافه کرد: با روحیه تیمی بالایی که داریم عملکرد بی‌نقصی ارائه کردیم. برای کسب پیروزی به این شیوه نیاز داشتیم زیرا می‌دانستیم جنوا در کارهای تدافعی بسیار عالی عمل می‌کند. موفق شدیم گل برتری‌مان را در نیمه نخست به ثمر برسانیم. البته از این که نتوانستیم تا وقت‌های اضافه نیمه دوم خیال هواداران رم را از کسب پیروزی راحت کنیم کمی ناراحتم.

با این که فرانچسکو توتی در این دیدار روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود اما گارسیا تاکید کرد کاپیتان باشگاه همچنان نقشی پر رنگ در دیدارهای آینده این تیم خواهد داشت. سرمربی پیشین باشگاه لیل فرانسه در این مورد هم گفت: توتی همواره بازیکن مهمی برای ماست، حتی اگر در ترکیب تیم قرار نداشته باشد. رفتار و کارهایی که او انجام می‌دهد برای هم‌تیمی‌هایش خیلی مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.