دروازه‌بان سپاهان گفت: ما شانس اول قهرمانی نیستیم ولی تلاش می‌کنیم این عنوان مهم را به دست آوریم.

شهاب گردان در مورد ۴ پیروزی اخیر سپاهان و بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خدا را شکر که در این چند بازی خوب نتیجه گرفتیم ولی اگر این دو بازی را نبریم، بردهای گذشته هیچ فایده‌ای ندارد. اگر می‌خواهیم زحمات ما نتیجه بدهد باید این دو بازی را ببریم در ضمن دیگر جایی برای اشتباه کردن و از دست دادن امتیاز وجود ندارد.

او در مورد شانس سپاهان برای رسیدن به قهرمانی تاکید کرد: شاید عقیده خیلی‌ها این باشد که بازی ‌ای ما آسان‌تر است ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. الان شانس سوم قهرمانی هستیم و اگر نفت و تراکتورسازی بازی‌هایشان را ببرند، سپاهان قهرمان نمی‌شود. با این وضعیت شانس اول نیستیم ولی باید دو بازی آینده را ببریم و این ۶ امتیاز می‌تواند کمک زیادی به قهرمانی سپاهان کند.

گردان گفت: فعلا باید منتظر از دست دادن امتیاز توسط رقیبان باشیم اما چیزی که ما را بیشتر امیدوار می‌کند، بازی‌های تراکتورسازی و نفت در دو هفته پایانی است. آنها در هفته آخر هم با هم روبه‌رو می‌شوند و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

دروازه‌بان سپاهان در خصوص مصدومیتش خاطرنشان کرد: متاسفانه از ناحیه کشاله ران مصدوم شدم و حالا باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم. البته با بودن رحمان احمدی مشکلی در خط دروازه نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.